Aby poprawnie wyświetlić stronę wymagana jest najnowsza wersja przeglądarki.

Aby poprawnie wyświetlić stronę wymagana jest najnowsza wersja przeglądarki.

Zaktualizuj Internet Explorer bądź zainstaluj inną przeglądarkę.

Wpis został dodany do czytelni.Zamknij komunikat

Wpis usunięty.Zamknij komunikat

Dodaj wpis do czytelni.
Usuń z czytelni.
you tube
thumbnail
19
kwietnia
piątek
Adolf, Leon, Tymon
Budżet
System Elektronicznej
Skrzynki Podawczej
EBOK Wodociągi
Czujniki stanu powietrza
CZYTELNIA
kod

ZUS zachęca do ograniczenia wizyt w placówkach

ZUS zachęca do ograniczenia wizyt w placówkach

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zwraca się do swoich klientów z prośbą o ograniczenie wizyt w placówkach ZUS w całym kraju. W przypadku potrzeby kontaktu, można skorzystać z informacji telefonicznej, wysłać maila lub skorzystać z portalu PUE ZUS.

W związku z działaniami profilaktycznymi, które mają zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa w Polsce, Zakład Ubezpieczeń Społecznych zwraca się do swoich klientów z apelem o ograniczenie bezpośrednich wizyt w placówkach Zakładu.

W przypadku potrzeby kontaktu można skorzystać z informacji telefonicznej – numer tel. 22 560 16 00.  Konsultanci są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 18.00. Można skorzystać również z kontaktu mailowego. Adres e-mail do zapytań ogólnych - cot@zus.pl. W placówkach Zakładu pojawiły się także skrzynki, w których można zostawić dokumenty i wnioski, by nie narażać się na bliski kontakt z innymi osobami.

Kontakt możliwy jest również za pośrednictwem usług elektronicznych ZUS poprzez portal Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Więcej informacji na temat kontaktu online pod adresem:
https://www.zus.pl/baza-wiedzy/o-platformie-uslug-elektronicznych-pue-/o-platformie-uslug-elektronicznych-pue-/informacje-dotyczace-pue

Kontakt telefoniczny z ZUS
Dzwoniąc pod numer infolinii ZUS, tel. 22 560 16 00, w dni robocze, w godz. od 7:00 do 18:00,  po wybraniu „0” (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy w zależności od sprawy, którą chcemy wyjaśnić:  
1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
2 - Renty i emerytury,
3 – Zasiłki,
4 - Informacje dla ubezpieczonych,
5 - Informacje dla płatników,
7 - Ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności
9 - Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji


Ponadto Zakład Ubezpieczeń Informuje, że w dniach 16 i 23 marca sale obsługi klienta w ZUS będą czynne w godzinach od 8.00 do 15.00.


Marlena Nowicka
regionalna rzeczniczka prasowa ZUS
w Wielkopolsce


Mobilnie
kod
Przeglądaj naszą stronę na wszystkich
urządzeniach mobilnych.
Kwiecień
2024
p w s c p s n
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30