Aby poprawnie wyświetlić stronę wymagana jest najnowsza wersja przeglądarki.
Aby poprawnie wyświetlić stronę wymagana jest najnowsza wersja przeglądarki.
Zaktualizuj Internet Explorer bądź zainstaluj inną przeglądarkę.
Wpis został dodany do czytelni.Zamknij komunikat
Wpis usunięty.Zamknij komunikat
Jakość obsługi klienta i aktywna sprzedaż – szkolenie 29.03.2019
Szkolenie dedykowane sprzedawcom, przedstawicielom handlowym, właścicielom firm, menedżerom i wszystkim, którym temat sprzedaży jest bliski…
Szanowni Państwo
Zadowolony klient to nie tylko najlepsza wizytówka firmy ale także duże prawdopodobieństwo pozyskania kolejnych odbiorców z polecenia. W dzisiejszej dobie łatwego i szybkiego dostępu do wszelkich dóbr, to właśnie odpowiednia obsługa klienta stanowi często klucz do sukcesu firmy. Fachowa, branżowa wiedza nie wystarczy. Istotne jest nawiązanie odpowiedniej relacji z kupującym czy kontrahentem, zdobycie zaufania, właściwe wyczucie potrzeb, a następnie dostosowanie oferty do oczekiwań. Klient powinien mieć przeświadczenie, że jest „w najlepszych rękach”.
Zapraszamy na szkolenie, które pomoże Wam poznać tajniki skutecznej sprzedaży:
„Jakość obsługi klienta i aktywna sprzedaż”
29.03.2019 r. w godz. od. 8.00 do 16.00