Aby poprawnie wyświetlić stronę wymagana jest najnowsza wersja przeglądarki.

Aby poprawnie wyświetlić stronę wymagana jest najnowsza wersja przeglądarki.

Zaktualizuj Internet Explorer bądź zainstaluj inną przeglądarkę.

Wpis został dodany do czytelni.Zamknij komunikat

Wpis usunięty.Zamknij komunikat

Dodaj wpis do czytelni.
Usuń z czytelni.
you tube
thumbnail
19
marca
wtorek
Józef, Bogdan, Marek
Budżet
System Elektronicznej
Skrzynki Podawczej
EBOK Wodociągi
Czujniki stanu powietrza
CZYTELNIA
kod

Jakość obsługi klienta i aktywna sprzedaż – szkolenie 29.03.2019

Szkolenie dedykowane sprzedawcom, przedstawicielom handlowym, właścicielom firm, menedżerom i wszystkim, którym temat sprzedaży jest bliski…

Szanowni Państwo

Zadowolony klient to nie tylko najlepsza wizytówka firmy ale także duże prawdopodobieństwo pozyskania kolejnych odbiorców z polecenia. W dzisiejszej dobie łatwego i szybkiego dostępu do wszelkich dóbr, to właśnie odpowiednia obsługa klienta stanowi często klucz do sukcesu firmy. Fachowa, branżowa wiedza nie wystarczy. Istotne jest nawiązanie odpowiedniej relacji z kupującym czy kontrahentem, zdobycie zaufania, właściwe wyczucie potrzeb, a następnie dostosowanie oferty do oczekiwań. Klient powinien mieć przeświadczenie, że jest „w najlepszych rękach”. 

Zapraszamy na szkolenie, które pomoże Wam poznać tajniki skutecznej sprzedaży:

„Jakość obsługi klienta i aktywna sprzedaż”

29.03.2019 r. w godz. od. 8.00 do 16.00

 

Szczegóły

Mobilnie
kod
Przeglądaj naszą stronę na wszystkich
urządzeniach mobilnych.
Marzec
2024
p w s c p s n
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31