Aby poprawnie wyświetlić stronę wymagana jest najnowsza wersja przeglądarki.

Aby poprawnie wyświetlić stronę wymagana jest najnowsza wersja przeglądarki.

Zaktualizuj Internet Explorer bądź zainstaluj inną przeglądarkę.

Wpis został dodany do czytelni.Zamknij komunikat

Wpis usunięty.Zamknij komunikat

Dodaj wpis do czytelni.
Usuń z czytelni.
you tube
thumbnail
28
marca
czwartek
Aniela, Sykstus, Joanna
Budżet
System Elektronicznej
Skrzynki Podawczej
EBOK Wodociągi
Czujniki stanu powietrza
CZYTELNIA
kod

Rośnie popularność e-wizyty w ZUS

E-wizyty, dzięki którym klienci mogą umówić się z ekspertem ZUS na zdalną konsultację, cieszą się coraz większą popularnością. Z tej szybkiej i bezpiecznej formy kontaktu skorzystało już ponad 600 osób w Wielkopolsce.

Wizyta online to wideo-rozmowa z ekspertem danej placówki ZUS. Aby można było odwiedzić ZUS online, wystarczy dostęp do komputera lub smartfona z kamerką i mikrofonem. Klient wybiera dogodny dla siebie termin i godzinę. Na wirtualną wizytę można umówić się w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 14.30.

W celu zarezerwowania wizyty online należy wejść na stronę www.zus.pl. Podczas rezerwacji trzeba podać  swoje  dane: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, a także kod pocztowy miejsca zamieszkania. Należy wybrać również obszar merytoryczny e-wizyty.

Dzień przed spotkaniem, na wskazany podczas rejestracji numer telefonu, osoba rezerwująca zdalną wizytę, otrzyma sms przypominający. Natomiast w dniu e-wizyty, godzinę przed spotkaniem, otrzyma mail, w którym będzie link do połączenia  z pracownikiem ZUS. Ważne, aby przed rozmową udostępnić obraz z kamery i dźwięk z  mikrofonu.

W celu sprawnego funkcjonowania tej usługi, apelujemy do osób, które z różnych powodów rezygnują z e-wizyty, by nas o tym wcześniej poinformowały, aby w tym czasie ktoś inny mógł z takiej porady skorzystać – zwraca uwagę Marlena Nowicka – regionalna rzeczniczka prasowa ZUS w Wielkopolsce. – Wizytę online odwołamy przez  link do rezygnacji z e-wizyty, który otrzymany bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji oraz w dniu planowanego e-spotkania.

Jeśli klient będzie chciał uzyskać informację w konkretnej, indywidualnej sprawie, powinien przygotować dokument tożsamości. Należy go pokazać do kamery podczas e-wizyty.

Ewa Szymankiewicz

koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji

ZUS Oddział w Ostrowie Wielkopolskim

 

Mobilnie
kod
Przeglądaj naszą stronę na wszystkich
urządzeniach mobilnych.
Marzec
2024
p w s c p s n
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31